ع

  • عارفی.محبوبه بررسی برنامه درسی انشاء از دیدگاه معلمان و دانش‌آموزان دوره راهنمایی تحصیلی شهرستان مهریز (سال تحصیلی 90 ـ 89) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1394]
  • عباسی.عفت مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • عبدلی.افسانه آسیب‌شناسی روش‌های تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر اصفهان [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • عصاره.علیرضا ارائه مسیر نماهای نظام آموزشی فنی وحرفه ای متوسطه ایران [ دوره12, شماره 46 - پاییز سال 1394]
  • عطاران.محمد عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری مؤثر در آموزش [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]
  • علی عسگری.مجید بررسی تأثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • علیزاده کتنلوئی.لیلا بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتاب‌های درسی دوره ابتدایی [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1394]
  • عینی پور کلنادانی.جواد ادراک معلمان از ویژگی‌های تدریس مؤثر؛ یک بررسی پدیدارشناختی [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1394]