ع

  • عارفی.محبوبه کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • عارفی.مژگان چارچوب مفهومی تدوین بسته آموزشی بازی‌های شناختی و عصب روان‌شناختی کودکان نارساخوان [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • عبداله یار.علی دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • عبدلی.سمیه تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج‌وار بر یادگیری و یادداری دانشجویان [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • عبدی.علی کارایی آموزش مبتنی بر اثرات بار شناختی در درس علوم تجربی مورد مطالعه: دانش‌آموزان پایة سوم مقطع ابتدایی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • عجمی.فاطمه تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبان‌آموزان 8 تا 12 ساله [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1398]
  • عطاران.عاطفه طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران» [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • عطاران.محمد طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران» [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • عظیمی.الهام تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • علی بیگی.امیر حسین طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]