ماشاءاللهی نژاد.زهرا
تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
ماشینچی.علی اصغر
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
محمدزاده.جهانشاه
بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
محمدزاده.کمال
طراحی برنامه درسی سواد حقوقی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
محمدی.مهدی
طراحی برنامه درسی سواد حقوقی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
محمودزاده.حامد
مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانهای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
محمودی.فیروز
تحلیل تصاویر کتب علوم دورة ابتدایی با روش سلوج و مک تیگو
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
مرادیان.آذر
سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامههای درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
مرزوقی.رحمت اله
طراحی برنامه درسی سواد حقوقی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
مرزوقی.رحمت اله
طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
مصری.حلیمه
بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتابهای درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
معتمدی محمدآبادی.مرضیه
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
معصومی فرد.مرجان
مطالعة تطبیقی نظام یادگیری الکترونیکی در کشورهای منتخب آسیا "ژاپن، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و ایران"
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
مقیمی فیروز آباد.معصومه
تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژیهای برنامه درسی اسکایرو
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
موسوی پور.سعید
تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موجوار بر یادگیری و یادداری دانشجویان
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
مهرام.بهروز
تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
میر جلیلی.سید محمد علی
تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژیهای برنامه درسی اسکایرو
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]