م

  • ماشاءاللهی نژاد.زهرا تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • ماشینچی.علی اصغر طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از داده‌ها [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • محمدزاده.جهانشاه بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • محمدزاده.کمال طراحی برنامه درسی سواد حقوقی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • محمدی.مهدی طراحی برنامه درسی سواد حقوقی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • محمودزاده.حامد مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • محمودی.فیروز تحلیل تصاویر کتب علوم دورة ابتدایی با روش سلوج و مک تیگو [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • مرادیان.آذر سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامه‌های درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • مرزوقی.رحمت اله طراحی برنامه درسی سواد حقوقی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • مرزوقی.رحمت اله طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • مصری.حلیمه بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتاب‌های درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • معتمدی محمدآبادی.مرضیه تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • معصومی فرد.مرجان مطالعة تطبیقی نظام یادگیری الکترونیکی در کشورهای منتخب آسیا "ژاپن، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و ایران" [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • مقیمی فیروز آباد.معصومه تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژی‌های برنامه درسی اسکایرو [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • موسوی پور.سعید تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج‌وار بر یادگیری و یادداری دانشجویان [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • مهرام.بهروز تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • میر جلیلی.سید محمد علی تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژی‌های برنامه درسی اسکایرو [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]