مبین رهنی.یاسمن
مروری نظاممند بر مؤلفههای مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
محمدجانی.صدیقه
ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازندهگرایی با استفاده از رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
محمدی.مهدی
طراحی الگوی زیستپذیری برنامه درسی در نظام آموزش عالی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
محمودی.فیروز
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
مرتضی نژاد.نیلوفر
ارزشیابی از برنامههای درسی مرتبط با کارآفرینی در دوره آموزش عمومی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
مزهبیان.حدیث
طراحی الگوی زیستپذیری برنامه درسی در نظام آموزش عالی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مصطفی پور.زهرا
برابرگرایی در آموزش عالی : تأملی بر شاخصهای برابری کیفیت آموزش و برنامه درسی دانشگاهها و ارائه الگوی مفهومی برای آن (مطالعه کیفی )
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
معظمی.مجتبی
واکاوی مؤلفههای آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
مقدسی.حمید
سلامت روان دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
مهداد.علی
شناسایی روشها و مؤلفههای تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانشآموزان ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
مهرام.بهروز
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم و کتابهای درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزشوپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
مهرام.بهروز
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مهرمحمدی.محمود
تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]