م

  • مبین رهنی.یاسمن مروری نظام‌مند بر مؤلفه‌های مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • محمدجانی.صدیقه ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازنده‌گرایی با استفاده از رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • محمدی.مهدی طراحی الگوی زیست‏پذیری برنامه ‌درسی در نظام آموزش ‌عالی [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • محمودی.فیروز بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • مرتضی نژاد.نیلوفر ارزشیابی از برنامه‌های درسی مرتبط با کارآفرینی در دوره آموزش عمومی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • مزهبیان.حدیث طراحی الگوی زیست‏پذیری برنامه ‌درسی در نظام آموزش ‌عالی [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مصطفی پور.زهرا برابرگرایی در آموزش عالی : تأملی بر شاخص‌های برابری کیفیت آموزش و برنامه درسی دانشگاه‌ها و ارائه الگوی مفهومی برای آن (مطالعه کیفی ) [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • معظمی.مجتبی واکاوی مؤلفه‌های آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • مقدسی.حمید سلامت روان دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • مهداد.علی شناسایی روشها و مؤلفه‌های تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • مهرام.بهروز تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم و کتاب‌های درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزش‌وپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • مهرام.بهروز طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مهرمحمدی.محمود تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]