احمدبیگی. فاطمه
طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
احمدی.پروین
شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر: یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
احمدی.پروین
واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
احمدی.طاهره
شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر: یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
احمدی.غلامعلی
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
ادیب منش.مرزبان
آسیب شناسی وضعیت موجود برنامه معلم پژوهنده (پژوهش در عمل) و ارائه راهکارهایی جهت تقویت و گسترش آن در نظام آموزش و پرورش
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
اسماعیلی.الهه
تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
اسماعیلیان.فرانک
تدوین الگوی طراحی آموزشی بر پایه اصول یادگیری معکوس
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
اصغری.ملیحه
ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاستگذاری برنامه درسی در نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
افتخاری.جابر
بررسی کتابهای درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
افتخاری.حجت
بررسی کتابهای درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
افراسیابی.رویا
شناسایی شاخصهای موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
افکاری.فرشته
دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
اکبری بورنگ.محمد
بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبکهای تفکر و ارتباطی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
اکبری بورنگ.محمد
شناسایی مؤلفههای فرهنگ یادگیری دانشآموزان دورۀ اول ابتدایی: رویکردی قومنگارانه
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
اکرادی.احسان
دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
امام جمعه.محمد رضا
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
امام جمعه.محمد رضا
واکاوی شناخت مربیان از ویژگیهای رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
امام جمعه.محمد رضا
طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
ایزدی.صمد
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ایمان زاده.علی
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]