احمد آبادی ارانی.نجمه
ناسازواریها و چالشهای برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
احمدی هدایت.حمید
ناسازواریها و چالشهای برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
احمدی.غلامعلی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
ادیب منش.مرزبان
تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی و متوسطه از چالش های تدریس و ارائه راهکارهایی به منظور توانمندسازی معلمان برای تدریس در فضای مجازی
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ادیبان.محمد
شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
اسدپور.سعید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
افراسیابی.رویا
طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
افکاری.فرشته
اثربخشی آموزش معکوس بر تابآوری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
الهی باغان.محجوبه
جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
الهی.علیرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
امام جمعه.محمد رضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
امامی.سید پیمان
مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانشآموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع دوم متوسطه
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]
امیدیان.مرتضی
فراتحلیل اثربخشی آموزشهای مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی
[
دوره18,
شماره
69
- تابستانسال
1400]
امیری.آمنه
بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی)
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1400]
ایزدی.مهدی
بررسی درک دانشآموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء بهکل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول
[
دوره18,
شماره
68
- بهارسال
1400]
ایمانی نائینی.محسن
طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانشآموزان دورۀ متوسطۀ اول
[
دوره18,
شماره
71
- زمستانسال
1400]