قادری.مصطفی
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
قادریانی.هادی
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
قاسمپور.عرفانه
طراحی برنامه درسی آموزش کارآفرینی و شغلی بر مبنای پروژههای عملیاتی موفق با گذر از مدل استورت میل
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
قلتاش.عباس
طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
قلتاش.عباس
ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازندهگرایی با استفاده از رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]