ع

  • عابدی.احمد شناسایی روشها و مؤلفه‌های تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • عارفی.محبوبه ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاست‌گذاری برنامه درسی در نظام آموزش‌وپرورش ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • عارفی.محبوبه بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسه‌ای در دوره متوسطه اول [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عراقیه.علیرضا سلامت روان دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • عصاره.علیرضا شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • عصاره.علیرضا سلامت روان دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • عصاره.علیرضا واکاوی شناخت مربیان از ویژگی‌های رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عصاره.علیرضا طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیش‌دبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • علی عسگری.مجید طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • علی عسگری.مجید تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشه‌برداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • علینژآد.مهرانگیز تحلیل کتاب‌های درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفه‌های ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]