عابدی.احمد
شناسایی روشها و مؤلفههای تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانشآموزان ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عارفی.محبوبه
ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاستگذاری برنامه درسی در نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
عارفی.محبوبه
بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسهای در دوره متوسطه اول
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عراقیه.علیرضا
سلامت روان دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عصاره.علیرضا
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عصاره.علیرضا
سلامت روان دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عصاره.علیرضا
واکاوی شناخت مربیان از ویژگیهای رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عصاره.علیرضا
طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
علی عسگری.مجید
طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
علی عسگری.مجید
تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
علینژآد.مهرانگیز
تحلیل کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفههای ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]