س

  • سجادی.سیدمهدی تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • سجادیان.نرگس ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سراجی.فرهاد ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سعیدنیا.اکبر بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سعیدی رضوانی.محمود تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم و کتاب‌های درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزش‌وپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • سلحشوری.احمد ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سلطانی.اصغر تحلیل کتاب‌های درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفه‌های ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سلیمان پور عمران.محبوبه شناسایی شاخص‌های موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • سلیمانپور.جواد مدل‌سازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سواری.کریم مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همه‌گیری کرونا [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سواری.یاسمن مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همه‌گیری کرونا [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]