سجادی.سیدمهدی
تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
سجادیان.نرگس
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سراجی.فرهاد
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سعیدنیا.اکبر
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سعیدی رضوانی.محمود
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم و کتابهای درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزشوپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
سلحشوری.احمد
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سلطانی.اصغر
تحلیل کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفههای ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سلیمان پور عمران.محبوبه
شناسایی شاخصهای موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
سلیمانپور.جواد
مدلسازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سواری.کریم
مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همهگیری کرونا
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سواری.یاسمن
مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همهگیری کرونا
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]