س

  • سبحانی نژاد.مهدی بررسی راهکارهای عملی تحقق نظام مصوب برنامه ریزی درسی غیر متمرکز دانشگاهی [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • سبحانی نژاد.مهدی بررسی مؤلفه‌های مورد نیاز معلمان جهت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرایند برنامه ریزی درسی مدارس [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • سبحانی نژاد.مهدی شناسایی ابعاد معلم اثربخش و اعتبار سنجی مولفه‌های آن توسط دبیران دوره متوسطه شهر یاسوج [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • سپهریان.فیروزه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با سازگاری شغلی در بین معلمان رسمی و حق التدریس مقطع ابتدایی شهرستان سردشت در سال تحصیلی 90 ـ 89 [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • سراج خرمی.ناصر بررسی نقش آموزش‌های پس از سواد در ارتقای سطح آگاهی‌های زنان و دختران نو سواد بزرگسال روستایی [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1391]
  • سرمدی.محمد رضا بررسی نقش نظام آموزش از دور برتوسعه منابع انسانی در دانشگاه پیام نور (ایران) [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • سعادتمند.زهره شناخت و کاربرد الگوهای نوین تدریس در میان اساتید گروه علوم انسانی [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • سعادتمند.زهره نیازسنجی برنامه درسی دوره پیش دبستانی تحت نظر آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و مربیان شهر اصفهان [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]
  • سلطانی گردفرامرزی.سمیه بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه‌ پنجم ابتدایی شهر یزد [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • سلطانی گردفرامرزی.سمیه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر حل مسائل ریاضی در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان شهر یزد [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1391]
  • سلیمانی.عادل بررسی صلاحیت‌ها و مهارت‌های مورد نیاز آموزشگران هنرستان‌های کشاورزی با بهره‌گیری از روش دلفی: مطالعه موردی در استان کرمانشاه [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1391]