سبحانی نژاد.مهدی
بررسی راهکارهای عملی تحقق نظام مصوب برنامه ریزی درسی غیر متمرکز دانشگاهی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
سبحانی نژاد.مهدی
بررسی مؤلفههای مورد نیاز معلمان جهت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرایند برنامه ریزی درسی مدارس
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
سبحانی نژاد.مهدی
شناسایی ابعاد معلم اثربخش و اعتبار سنجی مولفههای آن توسط دبیران دوره متوسطه شهر یاسوج
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
سپهریان.فیروزه
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با سازگاری شغلی در بین معلمان رسمی و حق التدریس مقطع ابتدایی شهرستان سردشت در سال تحصیلی 90 ـ 89
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
سراج خرمی.ناصر
بررسی نقش آموزشهای پس از سواد در ارتقای سطح آگاهیهای زنان و دختران نو سواد بزرگسال روستایی
[
دوره9,
شماره
32
- بهارسال
1391]
سرمدی.محمد رضا
بررسی نقش نظام آموزش از دور برتوسعه منابع انسانی در دانشگاه پیام نور (ایران)
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
سعادتمند.زهره
شناخت و کاربرد الگوهای نوین تدریس در میان اساتید گروه علوم انسانی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
سعادتمند.زهره
نیازسنجی برنامه درسی دوره پیش دبستانی تحت نظر آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و مربیان شهر اصفهان
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]
سلطانی گردفرامرزی.سمیه
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر یزد
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
سلطانی گردفرامرزی.سمیه
تأثیر راهبردهای فراشناختی بر حل مسائل ریاضی در دانشآموزان دوره اول دبیرستان شهر یزد
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1391]
سلیمانی.عادل
بررسی صلاحیتها و مهارتهای مورد نیاز آموزشگران هنرستانهای کشاورزی با بهرهگیری از روش دلفی: مطالعه موردی در استان کرمانشاه
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1391]