ب

  • بادله.علیرضا مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • بارانی.شهرزاد طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی [ دوره16, شماره 63 - زمستان سال 1398]
  • بافنده قراملکی.حسن تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیش‌دبستانی [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • باقری.محسن تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج‌وار بر یادگیری و یادداری دانشجویان [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • بحرینی زاده.آناهیتا ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]
  • بلبلی.سمانه الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانش‌آموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان) [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1398]
  • بنی اسدی.احمد الگوی تربیت اخلاقی در کتاب‌های هدیه‌های آسمان [ دوره16, شماره 62 - پاییز سال 1398]