ابوالفتحی.هادی
شناسایی و اولویت¬بندی موانع اجرای سیاست¬های مالی دولت در شرکت بازرگانی پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم¬گیری چندمعیاره با رویکرد نوآورانه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
احدزاده نمین.مهناز
رتبه بندی پرسنل تولید با استفاده از روش TOPSIS فازی در صنعت قطعه سازی خودرو (مطالعه موردی شرکت قطعه سازان شایان)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ادیبی فرد.شادی
بررسی تاثیر خودشیفتگی مدیر مالی بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اشرفی.آزاده
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
افشار کاظمی.محمد علی
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
انصاری. سمیرا
تأثير مديريت كارآمد ساختار سرمايه در حفظ ثبات و پايداري مالي شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
آ
آسترکی.مرضیه
بررسی نقش مدیریت دانش برقابلیت نوآوری کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان لرستان
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ت
ترکیان تبار.منصور
بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد تجاری با توجه به نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و نوآوری (مورد مطالعه: شرکت رونیکس)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حریری. ملیحه
بررسی تاثیر خودشیفتگی مدیر مالی بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسین نژاد گرگری.میهن
تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حیدری. فائزه
تاثیر سرمایه گذاران نهادی پیشرو بر میزان سرمایه گذاری و ساختار سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
د
دیندار فرکوشی.پرویز
تأثير مديريت كارآمد ساختار سرمايه در حفظ ثبات و پايداري مالي شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ر
ربیعی مندجین.محمدرضا
ارائه الگوی بهینهسازی مشارکت شهروندان در فرآیند خطمشیگذاری عمومی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رزمی. رویا
تحلیل عوامل شناسایی شده در مدل جلب توجه به تبلیغات در رسانه های تجاری
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رضائی.زهرا
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر نوآوری باز با نقش میانجی معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان ملی استاندارد ایران)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
روستا.علیرضا
طراحی مدل فرهنگ سازمانی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در بانک ملّی ایران
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
س
سلیمانی خالدآبادی.احمدرضا
شناسایی و اولویت¬بندی موانع اجرای سیاست¬های مالی دولت در شرکت بازرگانی پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم¬گیری چندمعیاره با رویکرد نوآورانه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
سلیمی.مینو
ارائه الگوی بهینهسازی مشارکت شهروندان در فرآیند خطمشیگذاری عمومی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ع
عابدی گلشن.ارزو
تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عباسی استمال.محمد رضا
تاثیر توانایی مدیریت بر انضباط مالی با تاکید بر چرخش حسابرس
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فرخی. محمد
رابطه سرمایه انسانی و چابکی سازمانی با میانجی گری سواد اطلاعاتی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
فرهنگی.علی اکبر
تحلیل عوامل شناسایی شده در مدل جلب توجه به تبلیغات در رسانه های تجاری
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ق
قلندری.علی اصغر
ارائه الگوی بهینهسازی مشارکت شهروندان در فرآیند خطمشیگذاری عمومی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ک
کاشانی نیا. کیمیا
بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد تجاری با توجه به نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و نوآوری (مورد مطالعه: شرکت رونیکس)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
کاشانی. محمد
رتبه بندی پرسنل تولید با استفاده از روش TOPSIS فازی در صنعت قطعه سازی خودرو (مطالعه موردی شرکت قطعه سازان شایان)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
گ
گل محمدپور.اکبر
تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
م
محمودی نیلو.امیدرضا
ارائه مدل رهبری تحول دیجیتال برای مدیریت منابع انسانی نوآورانه
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مخلص آبادی.شهرام
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی و عدالت سازمانی بر عملکرد منابع انسانی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مرادنژاد بقراباد. رقیه
تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مرتضی پور هلق.حیدر
تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مرزی علمداری.جبرئیل
تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
معمارزاده طهران.غلامرضا
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با نوآوری در مشاغل دولتی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ملکیان.اسماء
تاثیر توانایی مدیریت بر انضباط مالی با تاکید بر چرخش حسابرس
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مومنی. حمید
طراحی مدل فرهنگ سازمانی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در بانک ملّی ایران
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ن
ناییجی.الناز
تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نخبه فلاح.افشین
بررسی تاثیر خودشیفتگی مدیر مالی بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ه
هاشمی گهر.محسن
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی و عدالت سازمانی بر عملکرد منابع انسانی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ی
یوسفی. سولماز
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد کسب و کار با تاکید بر نقش واسطه ای حمایت مدیریت ارشد از کارآفرینی در شرکت
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]