List of Articles نرگس دلافروز Article 1 - الگوی مدیریت استراتژیک در زمان آشوب برای بیمارستانهای دولتی Mahnaz Mirseyedi narges Delafrooz Journal of healthcare management , Issue 23 , Year , Summer 2017 Article 2 - رتبه بندی اجزای توان رقابتی در بانک تجارت با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی Siamak Jafari narges Delafrooz Kambiz Shahroodi Yalda Rahmati Journal of Investment Knowledge , Issue 2 , Year , Summer 2023 Article 3 - بررسی رابطه بازارگرایی در راستای خلق و توسعه محصولات جدید بر عملکرد مالی شرکت (با تمرکز بر شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) ) Maryam Kazemi Iman Abadi Mohammad Taleghani narges Delafrooz Journal of Investment Knowledge , Issue 5 , Year , Winter 2024 Article 4 - تعامل تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند Sajad Soleimani Shejani Narges Delafrooz Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 5 , Year , Winter 2019 Article 5 - طراحی الگوی ابعاد تعارض گردشگران و ساکنان با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) 20.1001.1.22518827.1401.11.44.7.0 Nahid Alizadeh Ali Gholipour Soleimani Ebrahim Chirani Narges Delafrooz Geographical Journal of Tourism Space , Issue 4 , Year , Autumn 2023 Article 6 - طراحی مدل تبیینکننده اخلاق گردشگری با استفاده از نظریه داده بنیاد Ardalan Sadeghhasani Narges Delafrooz Ali Gholipour Soleimani Kambiz Shahroodi Geographical Journal of Tourism Space , Issue 4 , Year , Winter 2023 Article 7 - بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید آنی و خرید وسواسی (مورد مطالعه: دانشگاه های استان گلستان) نرگس دل افروز محمد طالقانی مصطفی فرحزاد Journal of Modern Management Engineering , Issue 1 , Year , Spring 1392 Article 8 - سنجش کیفیت خدمات در هلدینگ صنایع تجهیزات نفت فرانک تبریزی محمد طالقانی نرگس دل افروز Journal of Modern Management Engineering , Issue 5 , Year , Winter 1391 Article 9 - اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید نرگس دل افروز محمد طالقانی حدیثه سلطانی Journal of Modern Management Engineering , Issue 2 , Year , Summer 1393 Article 10 - تأثیر خانواده و ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده نرگس دل افروز مهرداد گودرزوند چگینی حسین علیخان گرگانی Journal of Modern Management Engineering , Issue 2 , Year , Summer 1392 Article 11 - طراحی مدل هم آفرینی ارزش در صنعت گردشگری سلامت استان گیلان 20.1001.1.25385968.1400.16.2.7.2 Maryam Hassanzadeh Narges Delafrooz Ali Gholipour Soleimani Kambiz Shahroudi Journal of Studies of Human Settlements Planning , Issue 2 , Year , Summer 2021 Article 12 - تعیین مؤلفه های تأثیرگذار در برند آفرینی شهری (مطالعه موردی: شهر پره سر) 20.1001.1.25385968.1401.17.1.11.1 Sharam Shahabi Narges Delafrooz Ali Gholipour Soleimani mohammad taleghani Journal of Studies of Human Settlements Planning , Issue 1 , Year , Autumn 2021 Article 13 - Green Product Consumers Segmentation Using Self-Organizing Maps in Iran نرگس دل افروز سینا سیاوش مقدم International Journal of Agricultural Management and Development , Issue 4 , Year , Summer 2017 Article 14 - Modern Strategies of Marketing the New Dairy Products in Iran 20.1001.1.21595852.2022.12.3.1.4 مریم کاظمی ایمن آبادی محمد طالقانی نرگس دل افروز International Journal of Agricultural Management and Development , Issue 4 , Year , Summer 2022 Article 15 - Developing an Entrepreneurial Marketing Model in the Service and Processing Industries 20.1001.1.21595852.2022.12.1.7.6 مسعود تقی زاده نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی وحید حقیقت دوستی سیار International Journal of Agricultural Management and Development , Issue 1 , Year , Winter 2022 Article 16 - طراحی مدل تبیین توان رقابتی در بانک تجارت 20.1001.1.25383833.1401.16.58.3.9 10.30495/fed.2022.691500 سیامک جعفری نرگس دل افروز کامبیز شاهرودی yalda rahmati Financial Economics , Issue 1 , Year , Spring 1401 Article 17 - مدل سازی ساختاری تفسیری عملکرد برند با رویکرد بهبود عملکرد مالی در بازارهای صنعتی با تمرکز بر صنعت پتروشیمی 10.30495/fed.2024.709380 Shahram Eshragh Narges Del Afroz Kambiz Shahroodi Yalda Rahmati Financial Economics , Issue 1 , Year , Spring 2024 Article 18 - تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری 20.1001.1.22520104.1398.11.41.3.3 یلدا رحمتی غفرانی نرگس دل افروز میترا شعبانی Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 1398 Article 19 - شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.5.9 نرگس دل افروز امیرعلی تقوی علی قاسمی سیامک جعفری Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 1398 Article 20 - مدیریت ریسک اعتباری در بانک ها با استفاده از رویکرد ترکیبی 20.1001.1.22519165.1398.10.38.5.1 Narges Delafrooz Mahdi Homayounfar maryam taghipour tamijani Financial Engineering and Portfolio Management , Issue 1 , Year , Summer 2019