فهرست مقالات نرگس دلافروز مقاله 1 - الگوی مدیریت استراتژیک در زمان آشوب برای بیمارستانهای دولتی مهناز میرسیدی نرگس دل افروز مدیریت بهداشت و درمان , شماره 23 , سال 8 , بهار 1396 مقاله 2 - رتبه بندی اجزای توان رقابتی در بانک تجارت با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی سیامک جعفری نرگس دل افروز کامبیز شاهرودی یلدا رحمتی دانش سرمایهگذاری , شماره 2 , سال 12 , تابستان 1402 مقاله 3 - بررسی رابطه بازارگرایی در راستای خلق و توسعه محصولات جدید بر عملکرد مالی شرکت (با تمرکز بر شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) ) مریم کاظمی ایمن آبادی محمد طالقانی نرگس دل افروز دانش سرمایهگذاری , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1402 مقاله 4 - تعامل تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند سجاد سلیمانی شیجانی نرگس دل افروز مدیریت توسعه و تحول , شماره 5 , سال 10 , زمستان 1397 مقاله 5 - طراحی الگوی ابعاد تعارض گردشگران و ساکنان با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) 20.1001.1.22518827.1401.11.44.7.0 ناهید علی زاده علی قلی پورسلیمانی ابراهیم چیرانی نرگس دل افروز جغرافیایی فضای گردشگری , شماره 4 , سال 11 , پاییز 1401 مقاله 6 - طراحی مدل تبیینکننده اخلاق گردشگری با استفاده از نظریه داده بنیاد اردلان صادق حسنی نرگس دل افروز علی قلی پورسلیمانی کامبیز شاهرودی جغرافیایی فضای گردشگری , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1402 مقاله 7 - بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید آنی و خرید وسواسی (مورد مطالعه: دانشگاه های استان گلستان) نرگس دل افروز محمد طالقانی مصطفی فرحزاد مهندسی مدیریت نوین , شماره 1 , سال 2 , بهار 1392 مقاله 8 - سنجش کیفیت خدمات در هلدینگ صنایع تجهیزات نفت فرانک تبریزی محمد طالقانی نرگس دل افروز مهندسی مدیریت نوین , شماره 5 , سال 1 , زمستان 1391 مقاله 9 - اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید نرگس دل افروز محمد طالقانی حدیثه سلطانی مهندسی مدیریت نوین , شماره 2 , سال 3 , تابستان 1393 مقاله 10 - تأثیر خانواده و ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده نرگس دل افروز مهرداد گودرزوند چگینی حسین علیخان گرگانی مهندسی مدیریت نوین , شماره 2 , سال 2 , تابستان 1392 مقاله 11 - طراحی مدل هم آفرینی ارزش در صنعت گردشگری سلامت استان گیلان 20.1001.1.25385968.1400.16.2.7.2 مریم حسن زاده نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی کامبیز شاهرودی مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی , شماره 2 , سال 16 , تابستان 1400 مقاله 12 - تعیین مؤلفه های تأثیرگذار در برند آفرینی شهری (مطالعه موردی: شهر پره سر) 20.1001.1.25385968.1401.17.1.11.1 شهرام شهابی نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی محمد طالقانی مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی , شماره 1 , سال 17 , بهار 1401 مقاله 13 - Green Product Consumers Segmentation Using Self-Organizing Maps in Iran نرگس دل افروز سینا سیاوش مقدم International Journal of Agricultural Management and Development , شماره 4 , سال 7 , تابستان 2017 مقاله 14 - Modern Strategies of Marketing the New Dairy Products in Iran 20.1001.1.21595852.2022.12.3.1.4 مریم کاظمی ایمن آبادی محمد طالقانی نرگس دل افروز International Journal of Agricultural Management and Development , شماره 4 , سال 12 , تابستان 2022 مقاله 15 - Developing an Entrepreneurial Marketing Model in the Service and Processing Industries 20.1001.1.21595852.2022.12.1.7.6 مسعود تقی زاده نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی وحید حقیقت دوستی سیار International Journal of Agricultural Management and Development , شماره 1 , سال 12 , زمستان 2022 مقاله 16 - طراحی مدل تبیین توان رقابتی در بانک تجارت 20.1001.1.25383833.1401.16.58.3.9 10.30495/fed.2022.691500 سیامک جعفری نرگس دل افروز کامبیز شاهرودی یلدا رحمتی اقتصاد مالی , شماره 1 , سال 16 , بهار 1401 مقاله 17 - مدل سازی ساختاری تفسیری عملکرد برند با رویکرد بهبود عملکرد مالی در بازارهای صنعتی با تمرکز بر صنعت پتروشیمی 10.30495/fed.2024.709380 شهرام اشراقی نرگس دل افروز کامبیز شاهرودی یلدا رحمتی اقتصاد مالی , شماره 1 , سال 18 , بهار 1403 مقاله 18 - تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری 20.1001.1.22520104.1398.11.41.3.3 یلدا رحمتی غفرانی نرگس دل افروز میترا شعبانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 11 , بهار 1398 مقاله 19 - شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.5.9 نرگس دل افروز امیرعلی تقوی علی قاسمی سیامک جعفری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 11 , پاییز 1398 مقاله 20 - مدیریت ریسک اعتباری در بانک ها با استفاده از رویکرد ترکیبی 20.1001.1.22519165.1398.10.38.5.1 نرگس دل افروز مهدی همایون فر مریم تقی پور تمیجانی مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , شماره 1 , سال 10 , بهار 1398