• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • نرگس دل‌افروز

    فهرست مقالات نرگس دل‌افروز


  • مقاله

    1 - الگوی مدیریت استراتژیک در زمان آشوب برای بیمارستان‌های دولتی
    مهناز میرسیدی نرگس دل افروز
    مدیریت بهداشت و درمان , شماره 23 , سال 8 , بهار 1396

  • مقاله

    2 - رتبه بندی اجزای توان رقابتی در بانک تجارت با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی
    سیامک جعفری نرگس دل افروز کامبیز شاهرودی یلدا رحمتی
    دانش سرمایه‌گذاری , شماره 2 , سال 12 , تابستان 1402

  • مقاله

    3 - بررسی رابطه بازارگرایی در راستای خلق و توسعه محصولات جدید بر عملکرد مالی شرکت (با تمرکز بر شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) )
    مریم کاظمی ایمن آبادی محمد طالقانی نرگس دل افروز
    دانش سرمایه‌گذاری , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1402

  • مقاله

    4 - تعامل تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند
    سجاد سلیمانی شیجانی نرگس دل افروز
    مدیریت توسعه و تحول , شماره 5 , سال 10 , زمستان 1397

  • مقاله

    5 - طراحی الگوی ابعاد تعارض گردشگران و ساکنان با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM)
    20.1001.1.22518827.1401.11.44.7.0
    ناهید علی زاده علی قلی پورسلیمانی ابراهیم چیرانی نرگس دل افروز
    جغرافیایی فضای گردشگری , شماره 4 , سال 11 , پاییز 1401

  • مقاله

    6 - طراحی مدل تبیین‌کننده اخلاق گردشگری با استفاده از نظریه داده بنیاد
    اردلان صادق حسنی نرگس دل افروز علی قلی پورسلیمانی کامبیز شاهرودی
    جغرافیایی فضای گردشگری , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1402

  • مقاله

    7 - بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید آنی و خرید وسواسی (مورد مطالعه: دانشگاه های استان گلستان)
    نرگس دل افروز محمد طالقانی مصطفی فرحزاد
    مهندسی مدیریت نوین , شماره 1 , سال 2 , بهار 1392

  • مقاله

    8 - سنجش کیفیت خدمات در هلدینگ صنایع تجهیزات نفت
    فرانک تبریزی محمد طالقانی نرگس دل افروز
    مهندسی مدیریت نوین , شماره 5 , سال 1 , زمستان 1391

  • مقاله

    9 - اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید
    نرگس دل افروز محمد طالقانی حدیثه سلطانی
    مهندسی مدیریت نوین , شماره 2 , سال 3 , تابستان 1393

  • مقاله

    10 - تأثیر خانواده و ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
    نرگس دل افروز مهرداد گودرزوند چگینی حسین علیخان گرگانی
    مهندسی مدیریت نوین , شماره 2 , سال 2 , تابستان 1392

  • مقاله

    11 - طراحی مدل هم آفرینی ارزش در صنعت گردشگری سلامت استان گیلان
    20.1001.1.25385968.1400.16.2.7.2
    مریم حسن زاده نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی کامبیز شاهرودی
    مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی , شماره 2 , سال 16 , تابستان 1400

  • مقاله

    12 - تعیین مؤلفه های تأثیرگذار در برند آفرینی شهری (مطالعه موردی: شهر پره سر)
    20.1001.1.25385968.1401.17.1.11.1
    شهرام شهابی نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی محمد طالقانی
    مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی , شماره 1 , سال 17 , بهار 1401

  • مقاله

    13 - Green Product Consumers Segmentation Using Self-Organizing Maps in Iran
    نرگس دل افروز سینا سیاوش مقدم
    International Journal of Agricultural Management and Development , شماره 4 , سال 7 , تابستان 2017

  • مقاله

    14 - Modern Strategies of Marketing the New Dairy Products in Iran
    20.1001.1.21595852.2022.12.3.1.4
    مریم کاظمی ایمن آبادی محمد طالقانی نرگس دل افروز
    International Journal of Agricultural Management and Development , شماره 4 , سال 12 , تابستان 2022

  • مقاله

    15 - Developing an Entrepreneurial Marketing Model in the Service and Processing Industries
    20.1001.1.21595852.2022.12.1.7.6
    مسعود تقی زاده نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی وحید حقیقت دوستی سیار
    International Journal of Agricultural Management and Development , شماره 1 , سال 12 , زمستان 2022

  • مقاله

    16 - طراحی مدل تبیین توان رقابتی در بانک تجارت ‎
    20.1001.1.25383833.1401.16.58.3.9
    10.30495/fed.2022.691500
    سیامک جعفری نرگس دل افروز کامبیز شاهرودی یلدا رحمتی
    اقتصاد مالی , شماره 1 , سال 16 , بهار 1401

  • مقاله

    17 - مدل سازی ساختاری تفسیری عملکرد برند با رویکرد بهبود عملکرد مالی در بازار‌های صنعتی با تمرکز بر صنعت پتروشیمی
    10.30495/fed.2024.709380
    شهرام اشراقی نرگس دل افروز کامبیز شاهرودی یلدا رحمتی
    اقتصاد مالی , شماره 1 , سال 18 , بهار 1403

  • مقاله

    18 - تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری
    20.1001.1.22520104.1398.11.41.3.3
    یلدا رحمتی غفرانی نرگس دل افروز میترا شعبانی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 11 , بهار 1398

  • مقاله

    19 - شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
    20.1001.1.22520104.1398.11.43.5.9
    نرگس دل افروز امیرعلی تقوی علی قاسمی سیامک جعفری
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 11 , پاییز 1398

  • مقاله

    20 - مدیریت ریسک اعتباری در بانک ها با استفاده از رویکرد ترکیبی
    20.1001.1.22519165.1398.10.38.5.1
    نرگس دل افروز مهدی همایون فر مریم تقی پور تمیجانی
    مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , شماره 1 , سال 10 , بهار 1398

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود