فهرس المقالات نرگس دلافروز المقاله 1 - الگوی مدیریت استراتژیک در زمان آشوب برای بیمارستانهای دولتی مهناز میرسیدی نرگس دل افروز مدیریت بهداشت و درمان , العدد 23 , السنة 8 , بهار 1396 المقاله 2 - رتبه بندی اجزای توان رقابتی در بانک تجارت با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی سیامک جعفری نرگس دل افروز کامبیز شاهرودی یلدا رحمتی دانش سرمایهگذاری , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1402 المقاله 3 - بررسی رابطه بازارگرایی در راستای خلق و توسعه محصولات جدید بر عملکرد مالی شرکت (با تمرکز بر شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) ) مریم کاظمی ایمن آبادی محمد طالقانی نرگس دل افروز دانش سرمایهگذاری , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1402 المقاله 4 - تعامل تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند سجاد سلیمانی شیجانی نرگس دل افروز مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1397 المقاله 5 - طراحی الگوی ابعاد تعارض گردشگران و ساکنان با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) 20.1001.1.22518827.1401.11.44.7.0 ناهید علی زاده علی قلی پورسلیمانی ابراهیم چیرانی نرگس دل افروز جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1401 المقاله 6 - طراحی مدل تبیینکننده اخلاق گردشگری با استفاده از نظریه داده بنیاد اردلان صادق حسنی نرگس دل افروز علی قلی پورسلیمانی کامبیز شاهرودی جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1402 المقاله 7 - بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید آنی و خرید وسواسی (مورد مطالعه: دانشگاه های استان گلستان) نرگس دل افروز محمد طالقانی مصطفی فرحزاد مهندسی مدیریت نوین , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1392 المقاله 8 - سنجش کیفیت خدمات در هلدینگ صنایع تجهیزات نفت فرانک تبریزی محمد طالقانی نرگس دل افروز مهندسی مدیریت نوین , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1391 المقاله 9 - اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید نرگس دل افروز محمد طالقانی حدیثه سلطانی مهندسی مدیریت نوین , العدد 2 , السنة 3 , تابستان 1393 المقاله 10 - تأثیر خانواده و ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده نرگس دل افروز مهرداد گودرزوند چگینی حسین علیخان گرگانی مهندسی مدیریت نوین , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1392 المقاله 11 - طراحی مدل هم آفرینی ارزش در صنعت گردشگری سلامت استان گیلان 20.1001.1.25385968.1400.16.2.7.2 مریم حسن زاده نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی کامبیز شاهرودی مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی , العدد 2 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 12 - تعیین مؤلفه های تأثیرگذار در برند آفرینی شهری (مطالعه موردی: شهر پره سر) 20.1001.1.25385968.1401.17.1.11.1 شهرام شهابی نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی محمد طالقانی مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی , العدد 1 , السنة 17 , بهار 1401 المقاله 13 - Green Product Consumers Segmentation Using Self-Organizing Maps in Iran نرگس دل افروز سینا سیاوش مقدم International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 4 , السنة 7 , تابستان 2017 المقاله 14 - Modern Strategies of Marketing the New Dairy Products in Iran 20.1001.1.21595852.2022.12.3.1.4 مریم کاظمی ایمن آبادی محمد طالقانی نرگس دل افروز International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 4 , السنة 12 , تابستان 2022 المقاله 15 - Developing an Entrepreneurial Marketing Model in the Service and Processing Industries 20.1001.1.21595852.2022.12.1.7.6 مسعود تقی زاده نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی وحید حقیقت دوستی سیار International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 1 , السنة 12 , زمستان 2022 المقاله 16 - طراحی مدل تبیین توان رقابتی در بانک تجارت 20.1001.1.25383833.1401.16.58.3.9 10.30495/fed.2022.691500 سیامک جعفری نرگس دل افروز کامبیز شاهرودی یلدا رحمتی اقتصاد مالی , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1401 المقاله 17 - مدل سازی ساختاری تفسیری عملکرد برند با رویکرد بهبود عملکرد مالی در بازارهای صنعتی با تمرکز بر صنعت پتروشیمی 10.30495/fed.2024.709380 شهرام اشراقی نرگس دل افروز کامبیز شاهرودی یلدا رحمتی اقتصاد مالی , العدد 1 , السنة 18 , بهار 1403 المقاله 18 - تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری 20.1001.1.22520104.1398.11.41.3.3 یلدا رحمتی غفرانی نرگس دل افروز میترا شعبانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1398 المقاله 19 - شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.5.9 نرگس دل افروز امیرعلی تقوی علی قاسمی سیامک جعفری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1398 المقاله 20 - مدیریت ریسک اعتباری در بانک ها با استفاده از رویکرد ترکیبی 20.1001.1.22519165.1398.10.38.5.1 نرگس دل افروز مهدی همایون فر مریم تقی پور تمیجانی مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1398