معرفي نشريه
علمی
براساس نتایج دهمین دوره ارزیابی نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در شهریورماه سال 1402،
فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی
به رتبه + A ارتقاء یافت و اخذ پذیرش و چاپ مقالات مستخرج از رساله دانشجویان دوره دکتری تخصصی
در این فصلنامه حائز 3 نمره خواهد بود.
---------------------------------------------------------------------------
براساس دستورالعمل اجرایی حمایت مالی نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به شماره 62815/10مورخ 10/04/ 1398مقرر گردید در صورت تأیید اولیه توسط سردبیر؛ بابت ارسال هر مقاله جهت داوری مبلغ 3,000,000ریال (سیصد هزار تومان) و پس از تأیید نهایی، مبلغ 6,000,000 ریال (ششصد هزار تومان) دیگر جهت چاپ مقاله از مولفان محترم دریافت گردد. (لازم به ذکر است در صورتی که مقاله از طرف داوران محترم مردود اعلام شود مبلغ 3,000,000ریال اولیه قابل بازگشت به مولف نخواهد بود.)
لطفاً هزینههای داوری و انتشار مقالات را به شماره شبا IR130600621401100927709001 با شناسه 27020000004550 متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلی آباد کتول واریز نموده و سپس فیش واریزی را بارگزاری و به فصلنامه ارسال نمایید. با تشکر
نکته : به استحضار می رساند با توجه به سیاست کلی نشریه مبنی بر ایجاد فرصت برای کلیه دانش پژوهان عزیز، تا اطلاع ثانوی از بررسی مقالات ارسالی توسط نویسندگان تکراری (Multiple submission) معذوریم. نویسندگان و پژوهشگران گرامی توجه نمایند که این نشریه از بررسی مقالاتی که نویسنده آنها، مقاله در حال داوری یا در نوبت چاپ دارد یا مقاله او در یکی از شماره های سال جاری چاپ شده است، معذور می باشد .
سخن سردبیر
کمیت و کیفیت مجلات علمی منتشر شده، به عنوان یکی از شاخصهای توسعهیافتگی و اعتبار علمی هر کشوری محسوب می شود. مجلات علمی از ابزارهای مهم ارتباطی مجامع علمی و تحقیقاتی با حوزه صنعت و تولید می باشد. ارتباط تنگاتنگ مجلات علمی با نهاد دانشگاه، پژوهش و صنعت سبب می شود مجلات علمی به طرح مباحث و مسائل در سطح موسسات و سازمانها و همچنین در سطح کلان جامعه بپردازند.
پیشرفت روزافزون دانش بازاریابی، ضرورت ارائه نتایج حاصل از پژوهشها و تحقیقات بازاریابی برای استفاده محققان و علاقهمندان را ایجاب کرده است. در این راستا فصلنامههای علمی و پژوهشی، نقش کلیدی و اساسی در نشر و ارتقای سطح این پژوهشها و نیز ایجاد بستر مناسب برای توسعه ارتباط میان پژوهشگران عرصه بازاریابی داشته اند. مجوز فصلنامه مطالعات میان رشته ای بازاریابی با عنایت خداوند و همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در سال1400 اخذ و راه اندازی شده است. این فصلنامه ناشر یافتههای پژوهشگران و محققان کشور می باشد و در راه کسب مرجعیت علمی تلاش میکند؛ از اینرو از همه متخصصان، محققان و دانشجویان عرصه بازاریابی دعوت میشود که با ارسال مقالات علمی خود، ما را یاری نمایند.
شایسته است که از همکاری پژوهشگران و داوران محترم، حمایتهای اعضای محترم هیات تحریریه و تلاشهای همکاران و همه دست اندرکاران تهیه و انتشار فصلنامه تشکر و قدردانی ویژه را داشته باشم. امید است بتوانیم بستر مناسبی را برای ارائه و انتشار هرچه بهتر تحقیقات و دستاوردهای پژوهشگران عزیز فراهم نماییم و تلاش امروز ما بتواند راهی برای نزدیکی به مرزهای دانش فراهم آورد و آیندگان از خرمن (نتایج) آن بهره مند شوند.
دکتر حسین وظیفه دوست
سردبیر فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی
براساس مصوبه بیست و هشتمین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مورخ 1400/07/26 با راه اندازی نشریه با عنوان مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی موافقت گردید.
هدف فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی، فراهم کردن محیطی علمی برای پژوهشگران در حوزه بازاریابی و مباحث بین رشته ای مرتبط به عنوان یک منبع علمی برای تولید، اشاعه و معرفی یافتهها و نتایج پژوهشهای علمی می باشد. امید است که این فصلنامه باعث ارتقای سطح علمی پژوهشگران این حوزه گردد.
این فصلنامه به منظور نیل به این هدف، از پژوهشگران درخواست می نماید که مقالات معتبر و چاپ نشده خود را برای فرآیند داوری و چاپ به این فصلنامه ارسال نمایند. فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی با احترام به قوانین اخلاق حرفهای در نشریات و الزام و التزام به رعایت آنها از آییننامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی مینماید.
نشریه از منشور اخلاقی COPE تبعیت می کند.
نویسندگان محترم لطفا قبل از ثبت و ارسال مقاله، راهنمای نویسندگان را مطالعه نمایند.
رعایت شرایط و ضوابط فصلنامه الزامی است.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - شناسایی مولفه های موثر بر بازاریابی گردشگری تندرستی با استفاده از روش فراترکیب
بهرام غفاری شهربانو قلی پور فریدونی مهدی روح الامینیشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارائه مدل برندسازی احساسی در تصمیم خرید مصرفکننده با رویکرد بر بستهبندی سبز
سجاد فاتحی سینا نعمتی زاده سید عباس حیدریشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
محمد انصاری فریدون آزما روح اله سمیعی طیبه تجریشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور)
غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر حفظ مشتری بر اساس نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شرکت ترب)
سید کامران یگانگی زهرا نشاطی مریم ابراهیمیشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران
مصطفی رسول رویسی همایون یوسفی ادریس محمودیشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تأثیر استراتژی تبلیغات دیجیتال بر نگرش و قصد خرید محصولات و خدمات مالی
مایا مجرد اردکانیشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - بررسی نقش آمیختههای بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز
حسین شریفی لقمان رشیدپور سلیمان رسولی آذرشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1403
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
کاظم مهری مهرداد رحیمیان بهمن قارداشیشماره 1 , دوره 3 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
غلامرضا شهبازی سلیمان ایرانزاده باقر عسکرنژاد نوریشماره 1 , دوره 3 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - رابطه بین حمایت نرمافزاری از توانائیهای شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ
فاطمه هوشنگی الهه معصومیشماره 2 , دوره 2 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
علی اصغر پورتیمور سهیلا زرین جوی الوار فریدون امیدیشماره 3 , دوره 2 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری
نصرت اله شادنوش محمد علی کرامتی معصومه غفوریشماره 2 , دوره 1 , پاییز 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدیشماره 3 , دوره 1 , زمستان 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی
مجتبی مالکی علی اکبر جوکارشماره 2 , دوره 1 , پاییز 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
هادی قدیمی حسین وظیفه دوست ,وحیدرضا میرابیشماره 3 , دوره 2 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
احسان صفائی سید مرتضی غیور باغبانی مرتضی رجوعی تکتم پیش فنگشماره 3 , دوره 1 , زمستان 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان)
سعید آقاسی مسعود مختاری کرچگانی محمدرضا دلوی اصفهانشماره 4 , دوره 2 , زمستان 1402