S

  • Safarpour.Hossein Designing a Multicultural Curriculum Model for English Language Teaching in Iranian High Schools [ Vol.12, Issue 49 - Summer Year 2024]
  • Salehi.Hadi تأثیر ترکیبی تفکر انتقادی و ارزی ابی پوی ا بر بهبود عملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی: تمرکز بر آموزش راهبردهای نوشتاری [ Vol.12, Issue 48 - Spring Year 2024]
  • Sarkhosh.Mehdi درک معلمان زبان انگلیسی ایرانی از شیوه‌های بازخورد اصلاحی مبتنی بر فرمول [ Vol.12, Issue 48 - Spring Year 2024]
  • Shafie.Sajad تأثیر نوشتن مشارکتی با واسطه ویکی بر پیچی دگی، دقت و روانی نوشتاری زبان آموزان ایران ی زبان انگلیسی متوسط [ Vol.12, Issue 48 - Spring Year 2024]
  • Shafiee.Sajad تاثیر استفاده از فناوری چند رسانه ای در کلاس های انگلیسی بر تقویت خودپنداره زبان آموزان زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 48 - Spring Year 2024]
  • Shahabi.Hassan In Pursuit of Meaning in Persian and English Novels: An Existential Approach to The Scorched Earth and The Neighbor Versus A Farewell to Arms [ Vol.12, Issue 50 - Autumn Year 2024]
  • Shangarffam.Nasim [ Vol.12, Issue 49 - Summer Year 2024]
  • Soori.Afshin EFL Teachers’ Perceptions of Pluralistic Teacher Effectiveness: Iranian Teachers in Focus [ Vol.12, Issue 49 - Summer Year 2024]