Sadeghi.Meghdad
تدوین و اعتبارسنجی مدل انصاف معلم در کلاس درس زبان
[
Vol.11,
Issue
47
,
4
- WinterYear
2023]
Sadighi.Firooz
خصوصیات روانسنجی مقیاس از پیش ساخته شده استعداد آموزش زبان برای معلمان ایرانی زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی
[
Vol.11,
Issue
47
,
4
- WinterYear
2023]
Salehi.Hadi
Iranian Students' Emotional Perceptions of the Effects of Interactive Tasks on Self-Monitoring, Self-Regulation, and Willingness to Communicate
[
Vol.11,
Issue
45
- SummerYear
2023]
Sarkhosh.Mehdi
شکل گیری روایی هویت معلم از منظر نظریه پیچیدگی
[
Vol.11,
Issue
46
- AutumnYear
2023]
Sarkhosh.Mehdi
Iranian and Turkish EFL Professors’ Perceptions of the (De)merits of Virtual Learning Platforms: Issues Related to Instruction, Assessment, and Resources
[
Vol.11,
Issue
45
- SummerYear
2023]
Sarlak.Hojat
Comparative Impacts of Fixed, Growth, and Mixed Mindsets on EFL Learners' Mindsets
[
Vol.11,
Issue
44
- SpringYear
2023]
Seifaddini.Peyman
تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حفظ کوتاه مدت وبلند مدت واژگان انگلیسی زبان آموزان در کالس های آنالین
[
Vol.11,
Issue
47
,
4
- WinterYear
2023]
Seifaddini.Peyman
رابطه بین استفاده از استراتژی یادگیری واژگان و سبک های یادگیری با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری در سن و جنس
[
Vol.11,
Issue
47
,
4
- WinterYear
2023]
Sepehri.Mehrdad
Teacher Immunity in English Language Institutes and Public Schools: EFL Teachers’ Perception in Focus
[
Vol.11,
Issue
44
- SpringYear
2023]
Shafie.Sajad
Effect of Group Dynamic Assessment on the Development of Learners’ Listening Comprehension: A Case of Female Iranian EFL Learners
[
Vol.11,
Issue
45
- SummerYear
2023]
Shafiee.Sajad
Teacher Immunity in English Language Institutes and Public Schools: EFL Teachers’ Perception in Focus
[
Vol.11,
Issue
44
- SpringYear
2023]
Shafiee.Sajad
مدل ساز ی معادلات ساختار ی رابطه بین ذهنی زبان آموزان و ویژگی ها ی فرد ی: مورد خودکارآمد ی ، خودمختار ی ، تفکر
انتقادی
[
Vol.11,
Issue
47
,
4
- WinterYear
2023]
Shafiee.Sajad
Effects of Immersive Learning and Communicative Language Teaching on the Oral Complexity, Accuracy, and Fluency of Iranian EFL Learners with Expressive Language Disorder
[
Vol.11,
Issue
46
- AutumnYear
2023]
Shafiee.Sajad
آنلاین آزاد (MOOC) در مقابل برنامههای حضوری در رایتینگ آیلتس: ادراک آزمون دهندگان در کانون توجه
[
Vol.11,
Issue
46
- AutumnYear
2023]
Shahabi.Hassan
Perception, Disappearance, Transmission in Lewis’ The Chronicles of Narnia Based on Virilio's Theory of Dromology
[
Vol.11,
Issue
47
,
4
- WinterYear
2023]
Shahabi.Hassan
زمزمه امیال و سایههای هراس: تجزیه و تحلیل فرویدی و ویریلیویی از جاده انقلابی
[
Vol.11,
Issue
44
- SpringYear
2023]
Sohrabi.Parvaneh
Investigating the Effect of Graphic Advance Organizers on Enhancing the Comprehension of German Texts by Adult GFL Learners: An Eye-Tracking Study
[
Vol.11,
Issue
44
- SpringYear
2023]
Soltani.Samira
مدل ساز ی معادلات ساختار ی رابطه بین ذهنی زبان آموزان و ویژگی ها ی فرد ی: مورد خودکارآمد ی ، خودمختار ی ، تفکر
انتقادی
[
Vol.11,
Issue
47
,
4
- WinterYear
2023]