ش

  • شاه منصور.عزت اله تاسیس فدراسیون حقوق ورزشی ضرورت امروز جامعه ورزش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شاه منصوری.رضا امکان‌سنجی توسعة قرارداد‌های الکترونیکی بر اساس رویه قضایی فوتبال حرفه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شاه منصوری.عزت اله امکان‌سنجی توسعة قرارداد‌های الکترونیکی بر اساس رویه قضایی فوتبال حرفه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شایگان.جمال موانع پیش روی زنان در تصدی پست ریاست فدراسیون‌های ورزشی ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شجاعی.سید غلامرضا ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • شجاعی.وحید الگوی راهبردی آموزش کارآفرینی ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شجاعیان.مهناز ارتباط بین سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • شجیع.رضا ارائه الگوی تصمیم گیری اخلاقی داوران فوتبال و فوتسال ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شرفی.فروزان طراحی الگوی جذب و حفظ حامیان مالی و خیرین ورزشیار در ورزش بانوان [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شریفی رنانی.حسین تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه ‏های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شریفی رنانی.حسین تاثیر‏ ‏توسعه‏ ‏بخش‏ ‏ورزش‏ ‏بر‏ ‏رفاه‏ ‏اجتماعی‏ ‏با‏ ‏در‏ ‏نظر‏ ‏گرفتن‏ ‏نقش‏ ‏آستانه‏ ‏ای‏ ‏درآمدهای‏ ‏نفتی‏ ‏دولت:‏ ‏مورد‏ ‏کشورهای‏ ‏منتخب‏ ‏نفتی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • شریفی فر. فریده راهبردهای جامعه‌شناختی مؤثر بر سیاست‌های جسمانی بانوان در ورزش باشگاهی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شعبانی مقدم.کیوان ارائه مدل توسعه تاب‌آوری سازمان‌های ورزشی از طریق شایستگی‌های عملکرد مجازی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شعبانی مقدم.کیوان تاسیس فدراسیون حقوق ورزشی ضرورت امروز جامعه ورزش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شُکرزاده.شهره نقش استراتژی های مدیریت تعارض با میانجی گری مهارتهای روانی مربیان برعملکرد ورزشی تیم های لیگ های بسکتبال بانوان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • شهنیایی.صفورا تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرف‌کنندگان شهر بوشهر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شیخ فخرالدینی.محمد پیشران‌های ائتلاف‌سازی بین‌المللی در کُشتی با تأکید بر ظرفیت‌های رسانه‌ای [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شیخعلی زاده.محبوب شناسایی مولفه‏ های ‏تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه ‏های ‏ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شیخعلی زاده.محبوب تأثیر تبلیغات توصیه‌‌ای بر قصد خرید مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شیخعلی زاده.محبوب تأثیر‏ ارزش‏ ویژه‏ برند‏ بر‏ ارزش‏ ادراک‌شده‏ و‏ قصد‏ خرید‏ مجدد‏ مشتریان‏ محصولات‏ ورزشی‏ برند‏ مجید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شیخی ملاشاهی.فاطمه بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شیرازی نژاد.رحیم ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • شیوا.شیوا چارچوب مفهومی راهبردهای پیشرفت و موفقیت مربیان بسکتبال [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]