عباس زاده سهرون.یداله
طراحی مدل برونسپاری فعالیتهای بازاریابی باشگاههای ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عبدالرسولی زال.حامد
آزمون مدل نقش میانجیگری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
عبداللهیفر.هادی
شناسایی ﻋﻮاﻣﻞ رفتاری ﻣﻮﺛﺮ بر افزایش مشارکت دانشجویان در ورزشهای تفریحی دانشگاه
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
عبدالملکی.حسین
تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاههای فوتبال با میانجیگری تصویر ذهنی برند
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
عبدالملکی.حسین
شناسایی شاخصهای سلامت محور مؤثر بر سرمایه فرهنگی در سازمانهای ورزشی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
عبدالملکی.حسین
شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عبود علی التمیمی.معن
تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
عزیزیان کهن.نسرین
تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عسکری.اسرا
شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
علمیه.علیرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمانهای ورزشی ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
علیدوست.فاطمه
بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
علیزاده تمیز.علیرضا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
عمرانی.پگاه
اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]