ع

  • عباس زاده سهرون.یداله طراحی مدل برون‌سپاری فعالیت‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عبدالرسولی زال.حامد آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عبداللهی‌فر.هادی شناسایی ﻋﻮاﻣﻞ رفتاری ﻣﻮﺛﺮ بر افزایش مشارکت دانشجویان در ورزش­های تفریحی دانشگاه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عبدالملکی.حسین تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عبدالملکی.حسین شناسایی شاخص‌های سلامت محور ‌مؤثر بر سرمایه فرهنگی در سازمان‌های ورزشی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عبدالملکی.حسین شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عبود علی التمیمی.معن تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه ‏های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • عزیزیان کهن.نسرین تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عسکری.اسرا شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • علمیه.علیرضا شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمان‌های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • علیدوست.فاطمه بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • علیزاده تمیز.علیرضا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • عمرانی.پگاه اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]