پورحسن.ساجد
نقش فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطهای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پورحسن.ساجد
نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیتهای پویا مورد مطالعه شرکتهای تولید لوازم ورزشی تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پوردهنده.زهره
شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
پورسلطانی زرندی.حسین
تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
پورسلطانی زرندی.حسین
ساخت، اعتبار یابی و هنجار یابی مقیاس عدم تمایل مدیران ورزشی به بازنشستگی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
پورسلطانی زرندی.حسین
نقش مصرف رسانه ای و کارکرد رسانه های اجتماعی بر هویت اجتماعی دبیران تربیت بدنی شهرستان خاش
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
پورسلطانی زرندی.حسین
بررسی توسعه گردشگری ورزشی بر پایه ی ورزش های بومی و محلی استان سمنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
پورعزت.علی اصغر
بررسی عوامل موثر بر مبارزه با فساد بر اساس مطالعات تطبیقی: کشورهای دانمارک، فنلاند و نیوزلند (مورد مطالعه: اداره ورزش و جوانان استان مرکزی)
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
پورکیانی.محمد
تدوین الگوی ساختاری تفسیری برای توسعه والیبال زنان در ایران با رویکرد تحلیل کیفی و کمی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
پیمانی زاد.حسین
شناسایی عوامل و راهبردهای نظام جبران خدمات پیشکسوتان در ورزش
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
پیمانی زاد.حسین
تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]