پ

  • پناهی.مهریه رتبه‌بندی عوامل موثر در رسیدن به دانشکده‌های تربیت بدنی نسل چهارم [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • پور رنجبر.محمد ارزیابی طراحی وب‌سایت‌های باشگاه‌های ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پورحسن.ساجد نقش فعالیتهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطه‌ای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پورحسن.ساجد نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیت‌های پویا مورد مطالعه شرکت‌های تولید لوازم ورزشی تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • پوردهنده.زهره شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • پورکیانی.محمد تدوین الگوی ساختاری تفسیری برای توسعه والیبال زنان در ایران با رویکرد تحلیل کیفی و کمی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • پیمانی زاد.حسین تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]