د

  • درخشان.امیر تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • دریس.خلیل تأثیر مشارکت مشتری در طراحی محصول بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: محصولات ورزشی برند مجید) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • دل داده مهربان.اسماعیل شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • دورودیان.علی اصغر شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]