باقرزاده.فاطمه
نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیتهای پویا مورد مطالعه شرکتهای تولید لوازم ورزشی تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
باوی.دنیا
بررسی نقش نگرش و همآفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
برهمند.رها
نقش فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطهای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
برهمند.رها
نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیتهای پویا مورد مطالعه شرکتهای تولید لوازم ورزشی تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بهلکه.طاهر
شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بیگی.محمدعلی
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]