ب

  • باقرزاده.فاطمه نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیت‌های پویا مورد مطالعه شرکت‌های تولید لوازم ورزشی تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • باوی.دنیا بررسی نقش نگرش و هم‌آفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • برهمند.رها نقش فعالیتهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطه‌ای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • برهمند.رها نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیت‌های پویا مورد مطالعه شرکت‌های تولید لوازم ورزشی تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بهلکه.طاهر شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بیگی.محمدعلی شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]