ک

  • کروکی.علی ارزیابی طراحی وب‌سایت‌های باشگاه‌های ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کنارکردی.غلامرضا بررسی نقش نگرش و هم‌آفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کهندل.مهدی تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]