ا

  • احمدجوشقانی.علیرضا استانداردسازی پرسشنامه مدل بهروری گردشگری دوچرخه سواری ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اخگر.محمدرضا تاسیس فدراسیون حقوق ورزشی ضرورت امروز جامعه ورزش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ادیب پور.ناهید چارچوب مفهومی راهبردهای پیشرفت و موفقیت مربیان بسکتبال [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ادیب صابر. فهیمه شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمان‌های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ارشادی رابری.الهام شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمان‌های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اسداللهی.احسان ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اسداللهی.احسان شناسایی و اولویت بندی کارکردهای شکاف بین نسلی در توسعه ورزش همگانی کشور با استفاده از مدل تاپسیس [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسداللهی.احسان تحلیل آثار تربیتی ـ اجتماعی توسعه و ترویج ورزش همگانی در حاشیه کلان‌شهر مشهد مقدس [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • اسدزاده سوره.الهام طراحی مدل محدودیت های پرداختن به فعالیت‌های اوقات فراغت با تاکید بر فعالیت بدنی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اسفندیاری.علیرضا تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اسماعیل زاده قندهاری.محمدرضا پیامدهای حاصل از توسعه ورزش درمانی: رویکردی به سوی ارتقای سلامت جامعه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اسماعیل زاده قندهاری.محمدرضا بازاریابی عصبی فرآیندهای شناختی مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی همزمان با مشاهده برندهای داخلی و خارجی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • اسماعیل زاده قهرمانی.محمد رضا طراحی مدل راهبردهای شبکه‌سازی رسانه‌ای در نظام اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش به‌منظور رشد بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اسماعیل زاده.حسن تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسمعیلی.محسن ارائة مدل توسعة جغرافیای پول آفرینی در بسکتبال ایران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • اسمعیلی.محمدرضا استانداردسازی پرسشنامه مدل بهروری گردشگری دوچرخه سواری ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اصغری.فاطمه ساخت، اعتبار یابی و هنجار یابی مقیاس عدم تمایل مدیران ورزشی به بازنشستگی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اصفهانی‌نیا.اکرم ارتباط‏ بین‏ مدیریت‏ جهادی‏ با‏ عملکرد‏ مدیران‏ اماکن‏ ورزشی‏ استان‏ گلستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • افکار.عادل شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فناوری مالی در پوشاک ورزشی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • البرز.امیررضا تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • السودانی. جاسم علی محمد طراحی الگوی توسعه ورزش قهرمانی عراق مبتنی بر فرآیندهای ساختاری پایه: رویکرد گراندد تئوری کلاسیک گلیزر [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • اللهمرادی.میثم بررسی تاثیر پدیده های محوری بر بهبود توسعه همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اللهمرادی.میثم رابطه بین تیپ های فردی و اجتماعی مدیران تربیت بدنی و ارتباطات اثربخش آنان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اللهمرادی.میثم بررسی دلایل ضعف اخلاق حرفه ای در ارتباطات فدراسیون فوتبال در سطح بین الملل [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • المعموری.محمد عبیس کرنفل شناسایی پیشران‌های توسعه ورزش حرفه‌ای کشور عراق [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امامی.فرشاد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اقتصاد گردشگری ورزشی ایران بر اساس روش‌ای اچ پی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • امیرحسینی.علی اصغر مدل جهانی سازی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • انگوری.پریسا تأثیر‏ ارزش‏ ویژه‏ برند‏ بر‏ ارزش‏ ادراک‌شده‏ و‏ قصد‏ خرید‏ مجدد‏ مشتریان‏ محصولات‏ ورزشی‏ برند‏ مجید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایران نژاد.مریم نقش مصرف رسانه ای و کارکرد رسانه های اجتماعی بر هویت اجتماعی دبیران تربیت بدنی شهرستان خاش [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ایرانپور. علی ارائه مدل پارادایمی نقش دیپلماسی ورزشی در توسعه گردشگری ورزشی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • ایرجی نقندر.رامین استانداردسازی پرسشنامه مبادله اجتماعی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایزدی.بهزاد ارائه مدل توسعه تاب‌آوری سازمان‌های ورزشی از طریق شایستگی‌های عملکرد مجازی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایوب زاده.کامبیز بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ایوب زاده.کامبیز ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]