صابونچی.رضا
مدل جهانی سازی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
صابونچی.رضا
شناسایی مقولههای علی و زمینهای مؤثر بر موفقیت کاروان ورزشی اعزامی نظامیان ایران در مسابقات سیزم 2023
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صابونچی.رضا
شناسایی عوامل موثر در مدیریت رفتار چهرههای مشهور ورزشی در فضای مجازی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
صابونچی.رضا
طراحی مدل جریان سازی در رسانههای ورزشی: یک الگوی داده بنیاد
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
صفانیا.علی محمد
نقش استراتژی های مدیریت تعارض با میانجی گری مهارتهای روانی مربیان برعملکرد ورزشی تیم های لیگ های بسکتبال بانوان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صفانیا.علی محمد
ارائه الگو الزامات برنامه ریزی استراژیک نیروی انسانی مجموعه های ورزشی با استراتژی های موضع سازی خدمات (مطالعه موردی: شهرکرمان)
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
صفانیا.علی محمد
شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
صفانیا.علی محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفری.امید
مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
صفری.امید
ارتباط بین سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صفری.امید
مطالعه سیاست جنایی ایران در زمینه مصرف داروهای غیرمجاز در ورزش
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صفری.امید
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفری.غلامرضا
مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
صفری.غلامرضا
ارتباط بین سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صفری.غلامرضا
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صلح جو.محمد حسن
نقش مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با تأکید بر اقدامات راهبردی مدیریت منابع انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
صولتی.مهناز
شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاههای زنجیرهای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]