ن

  • نادری نسب.مهدی شناسایی موانع تضعیف کننده بلوغ ورزش نخبه ايران و ارائه راهکار [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نادری نسب.مهدی شناسایی و بسط الگوهای منحصر به فرد مصرفی بانوان در حوزه کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نجف نژاد.سیما تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرف‌کنندگان شهر بوشهر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نجفی.زهرا تاثیر سواد رسانه‌ای بر توسعه گردشگری ورزشی در کویر کشور (مورد مطالعاتی: کویر منطقه مقصودلو در شهر هریس) [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نشاطی زنوز.ابوالفضل الگوی صلاحیت فنی مدیران حرفه‌ای باشگاه‏های فوتبال ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نظری.رسول شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نظری.رسول شناسایی پیشران‌های توسعه ورزش حرفه‌ای کشور عراق [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نظری.رسول طراحی الگوی توسعه ورزش قهرمانی عراق مبتنی بر فرآیندهای ساختاری پایه: رویکرد گراندد تئوری کلاسیک گلیزر [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نقش جواهری.صدف بررسی عوامل موثر بر مبارزه با فساد بر اساس مطالعات تطبیقی: کشورهای دانمارک، فنلاند و نیوزلند (مورد مطالعه: اداره ورزش و جوانان استان مرکزی) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین ارائه الگو الزامات برنامه ‏ریزی استراژیک نیروی انسانی مجموعه‏ های ورزشی با استراتژی‏ های موضع سازی خدمات (مطالعه موردی: شهرکرمان) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین تحلیل مدیریت برند و مسئولیت‌پذیری اجتماعی از منظر کارکنان فروشگاه‌های برند پوشاک خارجی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نقی زاده باقی.عباس تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوبخت رمضانی.زهرا موانع پیش روی زنان در تصدی پست ریاست فدراسیون‌های ورزشی ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نوبخت.فرزاد تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوربخش.پریوش شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نوربخش.پریوش فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش‏ آموزان ایرانی در فعالیت ‏های ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوربخش.مهوش فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش‏ آموزان ایرانی در فعالیت ‏های ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوربخش.مهوش شناسایی شاخص‌های سلامت محور ‌مؤثر بر سرمایه فرهنگی در سازمان‌های ورزشی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • نوروز.امیر شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فناوری مالی در پوشاک ورزشی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نوروزیان قهفرخی.سهیلا چالش‌های استراتژیک و رابطه آنها با موفقیت معلمان تربیت بدنی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نوری قره تکن.علی تحلیل نقش رسانه‏ های جمعی در تشویق کارکنان به سوت زنی در سازمان‏ های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نیک بخش.رضا طراحی و آزمون الگوی مولفه‌های مدیریت سبز (توسعه پایدار زیست محیطی) اماکن ورزشی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نیک بخش.رضا ارائه الگو الزامات برنامه ‏ریزی استراژیک نیروی انسانی مجموعه‏ های ورزشی با استراتژی‏ های موضع سازی خدمات (مطالعه موردی: شهرکرمان) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نیکروان.محمد تاسیس فدراسیون حقوق ورزشی ضرورت امروز جامعه ورزش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نیکروان.محمد شناسایی مقوله‌های علی و زمینه‌ای مؤثر بر موفقیت کاروان ورزشی اعزامی نظامیان ایران در مسابقات سیزم 2023 [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نیکروان.محمد طراحی مدل برون‌سپاری فعالیت‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نیکنام.محمد شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه‏ سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]