ش

  • شاکری.مژگان شناسایی عوامل موثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه مبتنی بر فناوری دیجیتال در صنعت ورزش ایران [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • شرفی.فروزان طراحی الگوی جذب و حفظ حامیان مالی و خیرین ورزشیار در ورزش بانوان [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شریفی فر. فریده راهبردهای جامعه‌شناختی مؤثر بر سیاست‌های جسمانی بانوان در ورزش باشگاهی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شکوهی رستمی.لیلا طراحی مدل موانع مشارکت سالمندان در ورزش با تأکید بر فاکتورهای رفاه اجتماعی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • شیخعلی زاده.محبوب تأثیر تبلیغات توصیه‌‌ای بر قصد خرید مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]