ن

  • ناصری طاهری.عباس شناسایی عوامل موثر بر جذابیت رسانه‌های مجازی (مورد مطالعه سایتهای خبری) [ دوره8, شماره 16 - زمستان سال 1396]
  • ناصری.نازیا سادات شناسایی و اعتبارسنجی سازه عدالت اخلاق محور در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 30 - تابستان سال 1401]
  • نامدار.لیدا شناسایی ابعاد شخصیت از دیدگاه اریک فروم (مطالعه‌ای بین رشته‌ای به منظور شناخت ارتباط شبکه‌ای بین فرهنگ و اجتماع) [ دوره9, شماره 17 - تابستان سال 1397]
  • نایب زاده.شهناز واکاوی مؤلفه‌های هوش سازمانی در صنعت بیمه با استفاده از نظریه زمینه‌ای و آزمون مدل در بیمه البرز [ دوره4, شماره 7 - بهار سال 1392]
  • نایبی.محسن عوامل فرهنگی موثر بر توسعه مولفه های رفتار شهروندی اسلامی در کلان شهر تهران [ دوره13, شماره 32 - زمستان سال 1401]
  • نجف بیگی.رضا شناسایی و تعیین الگوی مناسب عدالت محوری در جذب و استخدام نیروی انسانی در سازمان‌های دولتی [ دوره13, شماره 30 - تابستان سال 1401]
  • نجف بیگی.رضا بررسی تأثیر مدیریت فرهنگ سازمانی بر تغییرات رفتاری کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی کشور [ دوره3, شماره 5 - بهار سال 1391]
  • نجف بیگی.رضا تاثیر ویژگی‌های شخصیتی، روحیه و وابستگی نسلی بر عملکرد کارکنان [ دوره4, شماره 8 - پاییز سال 1392]
  • نجف بیگی.رضا بررسی تاثیر فعالیت های فرهنگی مدیران در تقویت رفتارهای دینی کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی [ دوره3, شماره 6 - پاییز سال 1391]
  • ندائی.امیرحسن طراحی الگوی مناسب برندسازی فرهنگی در صنعت فیلم (الگوی ساختاری) [ دوره12, شماره 25 - بهار سال 1400]
  • نصیرزاده.مژده شناسایی و اولویت بندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز در صنعت نفت در راستای تحقق توسعه پایدار [ دوره3, شماره 6 - پاییز سال 1391]
  • نعامی.عبداله ترسیم نقشه ارزش ذهنی مشتریان ایرلاین های ایران در مصرف نوشیدنی حین پرواز با روش زیمت [ دوره3, شماره 6 - پاییز سال 1391]
  • نعمتی زاده.سینا ارائه مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان [ دوره5, شماره 9 - بهار سال 1393]
  • نعمتی زاده.سینا ارزیابی کسبوکارهای مقاومتی در جهت افزایش میزان رفتارهای تابآورانه در صنایع خدماتی [ دوره14, شماره 35 - پاییز سال 1402]
  • نعمتی.حمیدرضا مدل ساختاری از نقش میانجی ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت) [ دوره14, شماره 36 - زمستان سال 1402]
  • نعمتی.حمیدرضا مدل ساختاری از نقش ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت) [ دوره5, شماره 10 - پاییز سال 1393]
  • نفری.ندا کاوش و تبیین پدیده تصمیم‌هراسی مدیران در سازمان‌های دولتی (مورد مطالعه: وزارت کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره13, شماره 29 - بهار سال 1401]
  • نوابخش.مهرداد نقش رهبری اصیل و هوش اخلاقی مدیران در مدیریت انتخاب تکنولوژی [ دوره13, شماره 31 - پاییز سال 1401]
  • نوراللهی.سعید نقش رهبری تحولی در امنیت شغلی و خستگی عاطفی با میانجی‏گری توانمندسازی روان‏شناختی در کارکنان سازمان صدا و سیما [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1400]
  • نوربخش حسینی.زینب بررسی تاثیر ساختار مالکیت بر قدرت مدیر عامل شرکت [ دوره12, شماره 27 - پاییز سال 1400]
  • نورمحمدی.صادق راهبردهای استقرار نظام منتورینگ در وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری [ دوره2, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • نوروری.صمد تأثیر سرمایه فرهنگی و عوامل اجتماعی بر سبک خرید مشتریان در فروشگاه تعاونی مصرف اتکا [ دوره11, شماره 23 - پاییز سال 1399]
  • نوروری.صمد بررسی تاثیر فرهنگ دینی بر بهبود فضای کسب و کار در شرکت بیمه ایران [ دوره9, شماره 17 - تابستان سال 1397]
  • نیشابوری.رسول طراحی مدل حمایتی دولت در چرخه عمر کسب و کار صنعت خودرو‌سازی با رویکرد ساختاری تفسیری [ دوره6, شماره 12 - زمستان سال 1394]
  • نیک پور.امین بررسی تأثیر قدرت مدیریتی بر تعهد عاطفی کارکنان (مورد بررسی: مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان فارس) [ دوره2, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • نیک پی.ایرح طراحی مدل هوش عاطفی مدیران آموزش و پرورش استان لرستان: یک مطالعه کیفی [ دوره5, شماره 10 - پاییز سال 1393]
  • نیک نفس.جواد بررسی عوامل موثر بر توسعه منابع انسانی عملکرد بالا با رویکرد تیم کوچینگ در شرکت های دانش بنیان پارک های علم و فناوری تهران [ دوره15, شماره 39 - پاییز سال 1403]