ناصری طاهری.عباس
شناسایی عوامل موثر بر جذابیت رسانههای مجازی (مورد مطالعه سایتهای خبری)
[
دوره8,
شماره
16
- زمستانسال
1396]
ناصری.نازیا سادات
شناسایی و اعتبارسنجی سازه عدالت اخلاق محور در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
30
- تابستانسال
1401]
نامدار.لیدا
شناسایی ابعاد شخصیت از دیدگاه اریک فروم (مطالعهای بین رشتهای به منظور شناخت ارتباط شبکهای بین فرهنگ و اجتماع)
[
دوره9,
شماره
17
- تابستانسال
1397]
نایب زاده.شهناز
واکاوی مؤلفههای هوش سازمانی در صنعت بیمه با استفاده از نظریه زمینهای و آزمون مدل در بیمه البرز
[
دوره4,
شماره
7
- بهارسال
1392]
نایبی.محسن
عوامل فرهنگی موثر بر توسعه مولفه های رفتار شهروندی اسلامی در کلان شهر تهران
[
دوره13,
شماره
32
- زمستانسال
1401]
نجف بیگی.رضا
شناسایی و تعیین الگوی مناسب عدالت محوری در جذب و استخدام نیروی انسانی در سازمانهای دولتی
[
دوره13,
شماره
30
- تابستانسال
1401]
نجف بیگی.رضا
بررسی تأثیر مدیریت فرهنگ سازمانی بر تغییرات رفتاری کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی کشور
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
نجف بیگی.رضا
تاثیر ویژگیهای شخصیتی، روحیه و وابستگی نسلی بر عملکرد کارکنان
[
دوره4,
شماره
8
- پاییزسال
1392]
نجف بیگی.رضا
بررسی تاثیر فعالیت های فرهنگی مدیران در تقویت رفتارهای دینی کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
ندائی.امیرحسن
طراحی الگوی مناسب برندسازی فرهنگی در صنعت فیلم (الگوی ساختاری)
[
دوره12,
شماره
25
- بهارسال
1400]
نصیرزاده.مژده
شناسایی و اولویت بندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز در صنعت نفت در راستای تحقق توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
نعامی.عبداله
ترسیم نقشه ارزش ذهنی مشتریان ایرلاین های ایران در مصرف نوشیدنی حین پرواز با روش زیمت
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
نعمتی زاده.سینا
ارائه مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان
[
دوره5,
شماره
9
- بهارسال
1393]
نعمتی زاده.سینا
ارزیابی کسبوکارهای مقاومتی در جهت افزایش میزان رفتارهای تابآورانه در صنایع خدماتی
[
دوره14,
شماره
35
- پاییزسال
1402]
نعمتی.حمیدرضا
مدل ساختاری از نقش میانجی ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت)
[
دوره14,
شماره
36
- زمستانسال
1402]
نعمتی.حمیدرضا
مدل ساختاری از نقش ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)
[
دوره5,
شماره
10
- پاییزسال
1393]
نفری.ندا
کاوش و تبیین پدیده تصمیمهراسی مدیران در سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: وزارت کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)
[
دوره13,
شماره
29
- بهارسال
1401]
نوابخش.مهرداد
نقش رهبری اصیل و هوش اخلاقی مدیران در مدیریت انتخاب تکنولوژی
[
دوره13,
شماره
31
- پاییزسال
1401]
نوراللهی.سعید
نقش رهبری تحولی در امنیت شغلی و خستگی عاطفی با میانجیگری توانمندسازی روانشناختی در کارکنان سازمان صدا و سیما
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1400]
نوربخش حسینی.زینب
بررسی تاثیر ساختار مالکیت بر قدرت مدیر عامل شرکت
[
دوره12,
شماره
27
- پاییزسال
1400]
نورمحمدی.صادق
راهبردهای استقرار نظام منتورینگ در وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای تحقق سیاستهای کلی نظام اداری
[
دوره2,
شماره
3
- بهارسال
1390]
نوروری.صمد
تأثیر سرمایه فرهنگی و عوامل اجتماعی بر سبک خرید مشتریان در فروشگاه تعاونی مصرف اتکا
[
دوره11,
شماره
23
- پاییزسال
1399]
نوروری.صمد
بررسی تاثیر فرهنگ دینی بر بهبود فضای کسب و کار در شرکت بیمه ایران
[
دوره9,
شماره
17
- تابستانسال
1397]
نیشابوری.رسول
طراحی مدل حمایتی دولت در چرخه عمر کسب و کار صنعت خودروسازی با رویکرد ساختاری تفسیری
[
دوره6,
شماره
12
- زمستانسال
1394]
نیک پور.امین
بررسی تأثیر قدرت مدیریتی بر تعهد عاطفی کارکنان (مورد بررسی: مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان فارس)
[
دوره2,
شماره
3
- بهارسال
1390]
نیک پی.ایرح
طراحی مدل هوش عاطفی مدیران آموزش و پرورش استان لرستان: یک مطالعه کیفی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییزسال
1393]
نیک نفس.جواد
بررسی عوامل موثر بر توسعه منابع انسانی عملکرد بالا با رویکرد تیم کوچینگ در شرکت های دانش بنیان پارک های علم و فناوری تهران
[
دوره15,
شماره
39
- پاییزسال
1403]