• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 14
  • شماره54 دوره14
  • 54
    شماره 54 دوره 14 زمستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان دماوند در سال تحصیلی 1402 – 1401
        امیر صیفی مینا مزیّنی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه الگوی عملی بهبود انتخاب و انتصاب مدیران مدارس متوسطه کشور
        حشمت اله تیرگیر محمد نیکخواه نرگس سعیدیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تاثیرگذاری بلوغ دانش بر نوآوری سازمانی در مراکز آموزشی درمانی استان مازندران
        ارکیده عباس پور وحید فلاح عبداله علی اسمعیلی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ارائه الگوی ارتقاء مسئولیت پذیری دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی براساس آسیب شناسی وضعیت موجود
        غلامرضا رئیسی خیرآبادی فریبا کریمی نرگس سعیدیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - طراحی الگوی نظام یاددهی– یادگیری در دانشگاه آزاد اسلامی
        محمود اسدی محمدنقی ایمانی معصومه اولادیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - رابطه هوش هیجانی و فرهنگ سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی
        ذوالفقار رشیدی سید حمید موسوی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - رهیافتی بر تجربه پیاده سازی سیستم نظام پیشنهادها دردانشکده‌های نوپا
        امیرحسین رهبر رضا علی حسینی رحمان‌ محمدی رضا علی‌حسینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - مروری بر آموزش کلامی توحید در دعای عرفه
        عباس ایزدپناه سید علیرضا فاطمیان پور
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود