محمدداودی.امیر حسین
ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدی نائینی.مژگان
تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدی.عباس
اعتبارسنجی الگوی خود توسعه ای معلمان مدرسه تلویزیونی ایران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محمدی.مریم
شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مدنی.سید حسین
شناسایی واعتباریابی مولفه های شایستگی مدیران در دانشگاه علوم پزشکی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مرادی گردشی.محمدحسین
ارتباط بین عناصر و مولفههای رهبری مراقبتی مدیران مدارس استان مازندران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی.سعید
شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی.سعید
شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مسعودی ندوشن. عصمت
ارائه الگوی مدرسه کارآفرین و رابطه آن با تابآوری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مسعودی ندوشن.عصمت
ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمانهای پژوهشی پژوهشگاهها و پژوهشکدههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مسعودی.مریم
ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمانهای معتاد با رویکرد هولوگرافیک
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مشاکلایه.مریم
شناسایی چالش های جاری طرح تدبیر در مدارس ابتدایی: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مشایخ.پری
واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مصطفوی قوشچی.بهکام
طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
معتمد.حمیدرضا
اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
معتمد.حمیدرضا
اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
معرف زاده.عبدالمهدی
مدل استقرار مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
معصومی نیا.جمیله
ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمانهای پژوهشی پژوهشگاهها و پژوهشکدههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مقدس.موسی
شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مقدم.منیره
طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
منصوری.هاجر
شناسایی الگوهای ذهنی و ادراکات مجریان آموزش از تجاریسازی آموزش عالی در ایران: کاربردی از روششناسی کیو
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مهرعلیزاده.یداله
واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
میاحی.فیروزه
مدل استقرار مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میر طاووسی.حمید رضا
ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمانهای معتاد با رویکرد هولوگرافیک
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
میرزایی.نورالدین
شناسایی چالش های یاد دهی- یادگیری مجازی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
میرزایی.نورالدین
طراحی و اعتبار سنجی الگوی توسعه فناوری اطلاعات به منظور آموزش و ترویج مدیریت دانش و سواد اطلاعاتی برای مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
میرزایی.نورالدین
طراحی و اعتبار سنجی الگوی توسعه فناوری اطلاعات به منظور آموزش و ترویج مدیریت دانش و سواد اطلاعاتی برای مدیران مدارس
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
میرشاهی.حمیده
رابطه هوش تجاری، یادگیری سازمانی و رفتار کاری نواورانه با عملکرد کارکنان دانشگاه
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]