م

  • محمدداودی.امیر حسین ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدی نائینی.مژگان تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدی.عباس اعتبارسنجی الگوی خود توسعه ای معلمان مدرسه تلویزیونی ایران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • محمدی.مریم شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مدنی.سید حسین شناسایی واعتباریابی مولفه های شایستگی مدیران در دانشگاه علوم پزشکی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مرادی گردشی.محمدحسین ارتباط بین عناصر و مولفه‌های رهبری مراقبتی مدیران مدارس استان مازندران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرادی.سعید شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرادی.سعید شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مسعودی ندوشن. عصمت ارائه الگوی مدرسه کارآفرین و رابطه آن با تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مسعودی ندوشن.عصمت ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مسعودی.مریم ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمان­های معتاد با رویکرد هولوگرافیک [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مشاکلایه.مریم شناسایی چالش های جاری طرح تدبیر در مدارس ابتدایی: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مشایخ.پری واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مصطفوی قوشچی.بهکام طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • معتمد.حمیدرضا اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • معتمد.حمیدرضا اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • معرف زاده.عبدالمهدی مدل استقرار مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • معصومی نیا.جمیله ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مقدس.موسی شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مقدم.منیره طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • منصوری.هاجر شناسایی الگوهای ذهنی و ادراکات مجریان آموزش از تجاری‌سازی آموزش عالی در ایران: کاربردی از روش‌شناسی کیو [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مهرعلیزاده.یداله واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • میاحی.فیروزه مدل استقرار مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میر طاووسی.حمید رضا ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمان­های معتاد با رویکرد هولوگرافیک [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • میرزایی.نورالدین شناسایی چالش های یاد دهی- یادگیری مجازی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • میرزایی.نورالدین طراحی و اعتبار سنجی الگوی توسعه فناوری اطلاعات به منظور آموزش و ترویج مدیریت دانش و سواد اطلاعاتی برای مدیران مدارس [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • میرزایی.نورالدین طراحی و اعتبار سنجی الگوی توسعه فناوری اطلاعات به منظور آموزش و ترویج مدیریت دانش و سواد اطلاعاتی برای مدیران مدارس [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • میرشاهی.حمیده رابطه هوش تجاری، یادگیری سازمانی و رفتار کاری نواورانه با عملکرد کارکنان دانشگاه [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]