ق

  • قاسمی زاد.علیرضا اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قاسمی زاد.علیرضا واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قاسمی.عاصمه تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قائدی.یحیی شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • قربان جهرمی.رضا تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قشقایی زاده.نصراله واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قلتاش.عباس اعتبار بخشی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قمری.سمیه رابطه رهبری توزیعی و خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی فرهنگ حمایت مدار [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قورچیان.نادر قلی شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • قورچیان.نادرقلی ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قورچیان.نادرقلی شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قهرمانی.جعفر طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قهرمانی.جعفر طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]