ش

  • شاه رستم بیگ.طیبه ارائه الگوی مدرسه کارآفرین و رابطه آن با تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شاه طالبی.بدری شناسایی و اعتباریابی آسیب های مرتبط با انتصاب آموزگاران در آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شاه طالبی.بدری شناسایی و اعتباریابی آسیب های مرتبط با انتصاب آموزگاران در آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شریفیان.لیلا شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شریفیان.لیلا شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شعبان نژاد خاص.رضا شناسایی، اعتباریابی و رتبه‌بندی پیشران‌های آموزش کسب مزیت رقابتی مراکز آموزش عالی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شفیع پور.فرهاد شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شیرالی.ابراهیم واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شیرعلی.اسماعیل تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شیروانی.علیرضا ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمان­های معتاد با رویکرد هولوگرافیک [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شینی میرزاده.پگاه تحلیلی بر احساس تعلق اجتماعی دانشجویان و عوامل مؤثر بر آن (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]