صفحه اصلی
درباره سند
تماس با ما
ثبت نام
ورود
درخواست سامانه
عنوان / کلیدواژه / DOI / DOR
نویسنده
نشریه
رهبری و مدیریت آموزشی
موضوع نشریه
همه
--- علوم انساني ---
تاریخ
زبان و ادبیات
علوم سیاسی
علوم اجتماعی
علوم قرآن و حدیث
اخلاق
ادیان، مذاهب و عرفان
فلسفه و کلام
فقه و حقوق
روانشناسی
علوم تربیتی
کتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی
تربیت بدنی
جغرافیا
اقتصاد
حسابداری
مالی
مدیریت
زبان انگلیسی
روانشناسی سلامت
فلسفه
جامعه شناسی
--- حوزوی ---
--- هنر و معماری ---
معماری
--- دامپزشکی ---
علوم دامی
--- کشاورزی ---
بیماری گیاهان
مدیریت کشاورزی
علوم و فناوری کشاورزی
--- علوم پایه ---
ریاضی
زیست شناسی
--- فنی و مهندسی ---
برق و کامپیوتر
برق
برق، کامپیوتر و مکانیک
مهندسی عمران
مهندسی کامپیوتر
موضوع مقالات
همه
شماره
سال
دوره
صفحه
عملگر منطقی
فیلد جستجو
فیلد جستجو
همه
عنوان
کلیدواژه
DOI
DOR
نویسنده
جستجو
پیشرفته
صفحه اصلی
نمایه نویسندگان
همه
آ
ا
ب
پ
ت
ث
ج
چ
ح
خ
د
ذ
ر
ز
ژ
س
ش
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
ف
ق
ک
گ
ل
م
ن
و
ه
ی
همه
دوره ها
دوره
18
دوره
17
دوره
16
دوره
15
دوره
14
دوره
13
دوره
12
دوره
11
دوره
10
دوره
9
دوره
8
دوره
7
دوره
6
دوره
5
دوره
4
دوره
3
دوره
2
ن
نادی.محمد علی
ارائه مدل درهم تنیدگی شغلی دبیران مقطع متوسطه
[
دوره
17,
شماره
2
-
تابستان
سال
1402]
نادی.محمدعلی
ارائه مدل درهم تنیدگی شغلی دبیران مقطع متوسطه
[
دوره
17,
شماره
2
-
تابستان
سال
1402]
ناصری.نازیا سادات
شناسایی برنامه درسی سبز مبتنی بر ساحتهای تعلیم وتربیت در آموزشوپرورش
[
دوره
17,
شماره
2
-
تابستان
سال
1402]
ناطقی.فائزه
تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
[
دوره
17,
شماره
1
-
بهار
سال
1402]
نجمالهدی.فاطمه سادات
شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان
[
دوره
17,
شماره
2
-
تابستان
سال
1402]
نصیری فرقانی.بابک
ارائه مدل ارتقای سلامت روان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران
[
دوره
17,
شماره
2
-
تابستان
سال
1402]
نور رحمانی.محمد
شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس
[
دوره
17,
شماره
2
-
تابستان
سال
1402]
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
حقوق این وبسایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر
©
1403-1400
صفحه اصلی
|
عضویت/ ورود
|
درباره سند
|
تماس با ما
|
[English]
[العربية]
[en]
[ar]
IAU
عضویت/ ورود