شافعی.رضا
تکنیکهای اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
شجاع.علی
واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
شجاعی.سامره
رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
شجاعی.وحید
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
شریفی نیا.حسین
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
شکاری.عاطفه
تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
شکیبا.محبوبه
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
شکیبی.حسین
تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
شمس الدینی.سهیلا
تبیین و الویتبندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
شیخ.علیرضا
بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ )
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]