قاسمی نامقی.محمد
ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قاسمی.بهروز
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
قاسمی.بهروز
شناسایی مؤلفههای اقتصاد مقاومتی مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قاسمی.بهروز
ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قالباف اصل.حسن
تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانکها با تأکید بر نقش تعدیلکنندگی حاکمیت شرکتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
قباخلو.حامد
طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
قربانی.فاضل
رتبهبندی استانهای کشور بر اساس شاخصهای فضای کسبوکار با تکنیک تاکسونومی عددی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
قریب گرکانی.سمیرا
ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قشقایی.سمیرا
بررسی تفاوتهای جمعیت شناختی مصرفکنندگان با سبکهای مختلف تصمیمگیری در رفتار خرید آبمیوههای سنایچ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]