ق

  • قاسمی.بهروز بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • قائم مقامی فراهانی.خدیجه شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • قربانی.علی طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • قمیان.محمد مهدی تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]