ق

  • قاسم زاده.فاطمه رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • قاسمی نژاد علی آبادی.یاسر رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • قهرمانی قاجار.سوسن نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]