قاسم زاده.فاطمه
رویکرد مدلسازی تفسیری ـ ساختاری بهمنظور ارزیابی و اولویتبندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
قاسمی نژاد علی آبادی.یاسر
رویکرد مدلسازی تفسیری ـ ساختاری بهمنظور ارزیابی و اولویتبندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
قهرمانی قاجار.سوسن
نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]