س

  • ساده.احسان ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • ساده.احسان نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • ستایش.سحر بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • سرلک.احمد رتبه‌بندی استان‌های کشور بر اساس شاخص‌های فضای کسب‌وکار با تکنیک تاکسونومی عددی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • سرمدسعیدی.سهیل ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سرمدسعیدی.سهیل شناسایی ‌مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی ‌مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سعیدنیا.حمیدرضا ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • سعیدنیا.حمیدرضا ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سعیدی.پرویز شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • سفیدگر.افروز تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • سلطان آباد.هیرش تکنیک‌های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سهرابی.شهلا تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • سهرابی.شهلا همراستایی استراتژی‌های کسب وکار با استراتژی‌های مدیریت دانش [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • سید حسینی.سید مجید بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]