ساده.احسان
نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ساده.احسان
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
ستایش.سحر
بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
سرلک.احمد
رتبهبندی استانهای کشور بر اساس شاخصهای فضای کسبوکار با تکنیک تاکسونومی عددی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
سرمدسعیدی.سهیل
ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سرمدسعیدی.سهیل
شناسایی مؤلفههای اقتصاد مقاومتی مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سعیدنیا.حمیدرضا
ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
سعیدنیا.حمیدرضا
ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سعیدی.پرویز
شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
سفیدگر.افروز
تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
سلطان آباد.هیرش
تکنیکهای اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سهرابی.شهلا
تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
سید حسینی.سید مجید
بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]