سبحانی فرد.یاسر
طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
سواررخش.محمود
بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
سیدرضوی.لیلا
بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران)
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
سیه پوش.سوسن
بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]