س

  • سبحانی فرد.یاسر طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • سواررخش.محمود بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • سیدرضوی.لیلا بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران) [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • سیه پوش.سوسن بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]