ن

  • نادری.نادر بررسی نقش مولفه‌های فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نافعی.محمد ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • نجفی.نجف تأثیر استراتژی آینده‌نگر و تدافعی بر درماندگی مالی در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • نظافتی.نوید مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نظری.پویا بررسی نقش مولفه‌های فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نظری.علیرضا شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • نعامی.عبداله ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نعامی.عبداله تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • نعمتی زاده.سینا بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • نعمتی زاده.سینا ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نعیمی نظام آباد.مهدی تاثیر دانش و ارزش‌های فردی بر رفتار اخلاقی مصرف‌کننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • نوابخش.مهرداد طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • نوربخش.سید کامران شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • نورشرق.فاطمه بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • نوروزی.حسین واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نوروزی.نگار توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نیکزاد.عباس بررسی تاثیر بکارگیری راهبرد اقیانوس آبی با رویکرد تفکر راهبردی بر تجاری سازی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک در شرکت کاله آمل. [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]