ن

  • نادران.الیاس تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • نامجوی.سید مهدی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • نقدی.بهمن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • نوربخش.سید کامران شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • نوربخش.سید کامران تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت بانکی با رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS (مورد مطالعه: بانک صادرات) [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • نوربخش.کامران بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • نوری.مریم بررسی به کارگیری سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) در بانک سینا [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]