نادران.الیاس
تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
نامجوی.سید مهدی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
نقدی.بهمن
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
نوربخش.سید کامران
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
نوربخش.سید کامران
تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت بانکی با رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS (مورد مطالعه: بانک صادرات)
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
نوربخش.کامران
بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیمهای خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو)
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
نوری.مریم
بررسی به کارگیری سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) در بانک سینا
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]