ب

  • باباپور.اصغر ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • بابانژاد.باقر رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410 [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • باقری.مهدی طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • باقری.مهدی تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینه‌ای [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • باقری.مهدی شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • باقری.مهدی ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بحری ثالث.جمال تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیل‌کنندگی حاکمیت شرکتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بخشم.میلاد طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • بخشنده.قاسم بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بخشنده.قاسم تاثیر انگیزه­ های خرید بر فعالیت تجاری: نقش تعدیلگر خرید ناگهانی و فشار زمانی در فرودگاه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • بهاروند.فتانه تبیین مدل ارتباط بین هوش معنوی و نگرش به کسب وکار در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری دانشگاه ولایت) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بهبودی.اصغر همراستایی استراتژی‌های کسب وکار با استراتژی‌های مدیریت دانش [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بهمنش.مهرانه بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • بیات ترک.امیر شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • بیگ مرادی.رضا طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]