ع

  • عادلخانی.حسین طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عاقل فدیهه.زهرا تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینه‌ای [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عباسیان.عزت اله مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • عبدالرحیمیان.محسن ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عبداللهی.شوانه ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • عبدالوند.محمدعلی تاثیر دانش و ارزش‌های فردی بر رفتار اخلاقی مصرف‌کننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید طراحی الگوی بومی مدیریت توسعه کارآفرینی زنان ایران در امور بانوان شهرداری تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عدالتيان شهرياري.جمشيد طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدمات‌محور: پژوهشی آمیخته [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • عزیزی.صدیقه ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • عزیزی.میثم بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بی‌تفاوتی سازمانی با نقش واسطه‌ای فلات‌زدگی شغلی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • علیرضایی.ابوتراب طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • علیقلی.منصوره شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]