عباسیان فر.طیبه
طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
عطایی.سمانه
طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
علی اکبر پور.حمیده
شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
علیقلی.منصوره
عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
عیوضی حشمت.علی اصغر
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
عیوضی حشمت.علی اصغر
بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]