و

  • ودادی.احمد ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • ودادی.ودادی، احمد مدل ساختاری – تفسیری چابکی نیروی انسانی درسازمانهای دولتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • وفایی.فرهاد بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • وکیل یزدی.ابراهیم شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]