شادنوش.نصرت اله
تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
شافعی.رضا
بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
شاه منصوری.اشرف
شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
شهبازی.محمدرضا
بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفههای توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
شیخ.علیرضا
طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب )
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]