ش

  • شادنوش.نصرت اله تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • شافعی.رضا بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • شاه منصوری.اشرف شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • شهبازی.محمدرضا بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌های توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • شیخ.علیرضا طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب ) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]