شادنوش.نصرت اله
ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
شریعت.حسین
بررسی تأثیر ابعاد مسئلهیابی بر میزان اجرای خطمشیها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شفیعی.علی
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شکیب.مهدی
بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
شوکت آبادی.داوود
ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شیخ پور. مهدیه
بررسی تأثیر ابعاد مسئلهیابی بر میزان اجرای خطمشیها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شیرازی.نیلوفر
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]